Často kladené otázky

Jak nakupovat?

SBERATELSHOP.CZ funguje jako e-shop a objednávku je možné provést pouze přes webové stránky. Nepřijímáme objednávky telefonické, ani objednávky zaslané prostřednictvím e-mailu.

Na webu si vyberete zboží a kliknete na ikonku "Do košíku". Ve chvíli, kdy budete mít vše vybrané, vstoupíte přímo do košíku, vyplníte osobní údaje, vyberete si způsob dopravy a platby a objednávku potvrdíte. Následně vám na e-mail přijde potvrzení objednávky. Pokud vám potvrzení doručené nebylo, kontaktujte nás.

Za jak dlouho budu mít zboží doma?

Zboží standardně expedujeme do třetího dne od objednání. Nejpozději do 5 dnů bude váš balíček předán dopravci.

Když si vložím zboží do košíku, zarezervuje se mi?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

Jaké jsou možnosti platby?

Jaký způsob dopravy mohu volit?

Jak zboží reklamovat?

Co mám dělat, když je obal mé zásilky poškozený?

Pokud balíček přivezla Česká pošta: Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky „Křehké“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?

V každém případě nás ihned kontaktujte.

Jak mám postupovat, když chci zboží reklamovat?

Ze všeho nejdřív nás, prosím, kontaktujte - info@sberatelshop.cz, tel. 603 976 986.

Platím poštovné, když zboží reklamuji?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude vaše reklamace oprávněná, budou vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

Je na zboží záruka?

Ano, na veškeré zboží je záruka 24 měsíců.

V balíčku mi chybí jedna položka, jak mám postupovat?

Doporučujeme důkladně prohlédnout veškerý obalový materiál a pokud ani poté nenaleznete chybějící položku, neprodleně nás kontaktujte a vzniklou situaci s vámi okamžitě vyřešíme.

Co když se mi zboží nakonec nehodí? Je možné zboží vrátit?

Ano, nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů od obdržení objednávky bez udání jakéhokoliv důvodu. Můžete vrátit jednu položku, ale i celou objednávku. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

Jak se dozvím o novinkách a slevách?

Chcete být informováni o našich akcích, slevách a zajímavých nabídkách? Zaregistrujte se do našeho Klanu sběratelů a přihlaste se k odběru pravidelného newsletteru. Budete tak o všem informováni jako první! 

Poradíte mi s dárkem?

Samozřejmě a velmi rádi, sběratele a jejich tužby známe velmi dobře. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

Odeslat článek známému   Vytisknout